
Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty
Jak zatrudnić firmę SEO. Uzyskaj więcej wskazówek.
Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż współcześnie widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie tu znaczna grupa klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak więc zatrudnić dobrą firmę SEO? Rekomendujemy skorzystać z wskazówek specjalistów.
Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO
Nie można zaprzeczyć, iż cała branża SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozwija się w zasadzie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo obecności innych opcji, jak między innymi Yahoo, DuckDuckGo lub Bing, nadal najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto chce zaistnieć w internecie, powinien powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, zwykle nie jest to łatwe bez konsultacji z ekspertami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i zamieściło krótki film o tym, jak znaleźć dobrą agencję SEO.
Cechy dobrej firmy SEO zdaniem Google
Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, w prosty sposób wyjaśnia, jak zidentyfikować dobrą agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:
- zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie prowadzonych wdrożeń, przykładowo poprzez cykliczne raporty i ciągły dostęp do statystyk strony,
- umiejętność szacowania budżetu i czasu koniecznego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto jest jego największą konkurencją.
Pracownica firmy Google akcentuje też, że solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, w szeregu przypadków dającą pierwsze rezultaty najczęściej po kilku miesiącach pracy.