agencja seo, firma seo, kampania seo

Usługi agencji SEO – realne zyski dla Twojej firmy

Firmy i administratorzy stron internetowych, którzy pragną, żeby dotrzeć do wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na przynajmniej 3 sposoby. Pierwszy, którego nie polecamy, to próbowanie działań . Nie mając kwalifikacji w zakresie SEO i nie śledząc na bieżąco doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać prawidłowo i – najważniejsze – efektywnie. Kolejne podejście to zatrudnienie na etat specjalisty ds. SEO, jednak nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzecie wyjście to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Budżet wygospodarowany na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Plusem zlecania działań agencji SEO jest to, że obok specjalistów od SEO w zatrudnione są tam również eksperci od copywritingu, projektowania graficznego, kodowania czy kampanii Google Ads służący merytorycznym wsparciem w tych obszarach.

Postaw na transparentną i sumienną agencję SEO

Agencji SEO w naszym kraju jest mnóstwo. Na co zwrócić uwagę w toku poszukiwań firmy, która podniesie naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Zalecamy postawić na firmę, która działa na rynku od dłuższego czasu. Liczba agencji SEO, ale także tych reklamowych i kreatywnych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co niekiedy nie łączy się z jakością usług. Wybierając firmę, która istnieje od około dekady, można mieć pewność, że dysponuje ona ogromnym doświadczeniem i może bez przeszkód zaprezentować interesujące portfolio swoich uprzednich klientów. Na stronach agencji SEO częstokroć obecny jest dział „Case study”. Zanim sygnuje się umowę wypada przeanalizować opisy takich przypadków, aby sprawdzić, jakich efektów można się spodziewać po danej agencji, jak również to z jakimi branżami miała do czynienia i jakie kwestie udało jej się rozwikłać. Solidna agencja SEO to taka, której działania są przejrzyste: zawiadamia o planach zadań na zbliżające się miesiące, jak również przesyła sprawozdanie z wykonanych działań i ich rezultaty.

Następna istotna kwestia to personalizacja oferty i dobranie zakresu działań do potrzeb działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeżeli agencja SEO na propozycję współpracy reaguje w przeciągu kwadransa, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, należy traktować to jak znak ostrzegawczy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel dobrej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, żeby dopytać o dokładniejsze dane o firmie, nieodzowne do opracowania dla niej indywidualnej oferty. Chodzi o dane, których nie można wyszukać na własną rękę w sieci, jak przykładowo informacja o prowadzonych dotąd działaniach SEO oraz o ważnych dla klienta usługach lub towarach, które potrzebuje wypromować.

Opłata za usługi firmy SEO – jakich ofert się wystrzegać

Ostrożnie należy potraktować agencje SEO, które proponują współpracę z rozliczeniem się za wypracowany wynik. W takim modelu opłata odbywa się wówczas, gdy frazy kluczowe dotrą na uzgodnione w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top10 lub do Top5). To nadal dość popularny sposób rozliczeń, aczkolwiek wiąże się z wysokim ryzykiem – można wszak osiągnąć błyskawiczny efekt łamiąc zasady ustalone przez Google. Systematycznie uaktualniany algorytm też nie pomaga w spełnieniu obietnic złożonych klientowi, stąd rzetelna firma SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych wyników. Jeśli idzie o cenę za działania agencji SEO, to sporadycznie jest ona stała – na ogół w pierwszych tygodniach po zawarciu umowy potrzebne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, by przeprowadzić wnikliwy audyt SEO, a następnie wdrożyć wszelkie wyliczone w nim zalecenia. W kolejnych miesiącach współpracy, jak witryna zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, koszty działań bywają dużo niższe.

Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]