
Custom Publishing
Potrzebujesz informacji o custom publishing? Dobrze trafiłeś!
Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Custom publishing jest związany z kompleksowym podejściem do publikacji. Zwykle związane jest to z projektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od zera, ale częstokroć agencje wydawnicze decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej wcześniej.
Custom publishing – o co dokładnie chodzi?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw typu custom publishing zalicza się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- katalogi różnego rodzaju,
- książki,
Co można zyskać stawiając na custom publishing?
Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:
- zwiększenie ilości klientów,
- wpływanie na lojalność klientów,
- budowanie i zwiększanie świadomości marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Nasze dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]