Custom Publishing

Potrzebujesz informacji o custom publishing? Dobrze trafiłeś!

Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Custom publishing jest związany z kompleksowym podejściem do publikacji. Zwykle związane jest to z projektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od zera, ale częstokroć agencje wydawnicze decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej wcześniej.

Custom publishing – o co dokładnie chodzi?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw typu custom publishing zalicza się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • e-ziny, czyli magazyny internetowe,
  • katalogi różnego rodzaju,
  • książki,

Co można zyskać stawiając na custom publishing?

Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:

  • zwiększenie ilości klientów,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • budowanie i zwiększanie świadomości marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Nasze dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]